Дегустація є обов'язковою для всіх!

«M.E.Doc» - це система електронного документообігу, яка допоможе у роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та ін.

З «M.E.Doc» Ви легко і швидко зможете:

  •  Створити всі необхідні документи;
  •  підписати документи електронним цифровим підписом;
  •  обмінятися податковими накладними та квитанціями щодо їх реєстрації з контрагентами;
  •  запитати та отримати Виписки з цього реєстру;
  •  перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;
  •  за лічені секунди надіслати звіти до контролюючих органів:
  •  отримати квитанції про прийом та обробку відправлених документів (звітів, податкових накладних тощо).

Працюючи у системі "M.E.Doc" ВИ ЗМОЖЕТЕ:

Обмінюватися податковими накладними та квитанціями, а також актами, договорами з контрагентами

Зареєструвати податкові накладні, отримати квитанції про реєстрацію/витяги з реєстру

Надіслати звіти до контролюючих органів:

- Податкову інспекцію,

- Пенсійний фонд України,

- Державний комітет статистики,

- ФСС з ТВП;

Створити податкові накладні звіти, акти, рахунки, договори та інші документи

Перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях

Зашифрувати та підписати Електронним цифровим підписом.

Телефонуйте нам за телефоном +380(67)557-06-55! Ми з радістю відповімо на ваші запитання та допоможемо приєднатися до системи "M.E.Doc"!

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дегустация обязательна для всех!

«M.E.Doc» - это система электронного документооборота, которая поможет в работе с документами различных типов и назначения: отчетами, налоговыми накладными, актами, счетами и др.С «M.E.Doc»

Вы легко и быстро сможете:

- создать все необходимые документы;

- подписать документы электронной цифровой подписью;

- обменяться налоговыми накладными и квитанциями об их регистрации с контрагентами;- запросить и получить Выписки из данного реестра;

- проверить, зашифровать и сохранить электронные документы в единой системе;

- за считанные секунды отправить отчеты в контролирующие органы:

- получить квитанции о приеме и обработке отправленных документов (отчетов, налоговых накладных и т.п.).

РАБОТАЯ В СИСТЕМЕ "M.E.Doc" ВЫ СМОЖЕТЕ:

Обменяться налоговыми накладными и квитанциями, а также актами, договорами с контрагентами

Зарегистрировать налоговые накладные, получить квитанции про регистрацию/выписки из реестра

Отправить отчеты в контролирующие органы:

- Налоговую инспекцию,

- Пенсионный фонд Украины,

- Государственный комитет статистики,

- ФСС по ВПТ;

Создать налоговые накладные отчеты, акты, счета, договора и другие документы

Проверить, распечатать и сохранить документы на электронных носителях

Зашифровать и подписать Электронной цифровой подписью.

Звоните нам по телефону +380(67)557-06-55! Мы с радостью ответим на ваши вопросы и поможем присоединиться к системе "M.E.Doc"!