Дегустація є обов'язковою для всіх!
«M.E.Doc» - це система електронного документообігу, яка допоможе у роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та ін.
З «M.E.Doc» Ви легко і швидко зможете:
- Створити всі необхідні документи;
- підписати документи електронним цифровим підписом;
- обмінятися податковими накладними та квитанціями щодо їх реєстрації з контрагентами;
- запитати та отримати Виписки з цього реєстру;
- перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;
- за лічені секунди надіслати звіти до контролюючих органів:
- отримати квитанції про прийом та обробку відправлених документів (звітів, податкових накладних тощо).
Працюючи у системі "M.E.Doc" ВИ ЗМОЖЕТЕ:
Обмінюватися податковими накладними та квитанціями, а також актами, договорами з контрагентами
Зареєструвати податкові накладні, отримати квитанції про реєстрацію/витяги з реєстру
Надіслати звіти до контролюючих органів:
- Податкову інспекцію,
- Пенсійний фонд України,
- Державний комітет статистики,
- ФСС з ТВП;
Створити податкові накладні звіти, акти, рахунки, договори та інші документи
Перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях
Зашифрувати та підписати Електронним цифровим підписом.
Телефонуйте нам за телефоном +380(67)557-06-55! Ми з радістю відповімо на ваші запитання та допоможемо приєднатися до системи "M.E.Doc"!