Дегустація є обов'язковою для всіх!

«M.E.Doc» - це система електронного документообігу, яка допоможе у роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими накладними, актами, рахунками та ін.

З «M.E.Doc» Ви легко і швидко зможете:

  •  Створити всі необхідні документи;
  •  підписати документи електронним цифровим підписом;
  •  обмінятися податковими накладними та квитанціями щодо їх реєстрації з контрагентами;
  •  запитати та отримати Виписки з цього реєстру;
  •  перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;
  •  за лічені секунди надіслати звіти до контролюючих органів:
  •  отримати квитанції про прийом та обробку відправлених документів (звітів, податкових накладних тощо).

Працюючи у системі "M.E.Doc" ВИ ЗМОЖЕТЕ:

Обмінюватися податковими накладними та квитанціями, а також актами, договорами з контрагентами

Зареєструвати податкові накладні, отримати квитанції про реєстрацію/витяги з реєстру

Надіслати звіти до контролюючих органів:

- Податкову інспекцію,

- Пенсійний фонд України,

- Державний комітет статистики,

- ФСС з ТВП;

Створити податкові накладні звіти, акти, рахунки, договори та інші документи

Перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях

Зашифрувати та підписати Електронним цифровим підписом.

Телефонуйте нам за телефоном +380(67)557-06-55! Ми з радістю відповімо на ваші запитання та допоможемо приєднатися до системи "M.E.Doc"!